With love, Me. ^^


Happy 7th anniversary to TVXQ. Whenever I say TVXQ, it means five. Forever. I may not a dedicated fan who will spend her day and night trending your name on twitter, being admin of fan-base accounts, take part in forum discussion or buying all of your albums, singles and merchandises, because I'm merely a little girl who has nothing. Neither time nor money. The only thing that I can promise is, no matter who you are, JYJ or HoMin, my bias or not, and no matter where I stand, who I'll be, I'll listen to you forever. Can I say, my music is my life..? lol. and believe me, you're my melody. Melody is a part of music, ain't it? And yeah, what else (money is not counted here, love too. yes bcoz we know everyone loves money and people need love) could bring happiness to a singer or musician except knowing the fact that there is someone in this world appreciates his pieces?^^

And yeah, the same goes with NEWS too. Your Never Ending Wonderful Story will never fade, at least from my memories. :)

To myself, readers, TVXQ, NEWS, and anyone who happen to stumble across this blog, No matter where you stand, or how hard it can be, always believe, tomorrow will definitely comes. Brings hope. God always with us. Kanarazu asuwa kuru kara.

With love,
Me ^^
-261210-

Love letter :)



Mula busy dengan Uni. The cycle repeats again-Lab reports, assignments, viva, quizes, tests, lectures, blablabla everything. However, akan cuba update sekerap mungkin. Please, bear with me okay? ^^

Friday, December 31, 2010

Sedikit perubahan. ^^


Hai, Hari ni cuti. Jadi saya macam malas pulak nak ulangkaji subjek Central Nervous System Therapy saya. Awal semester memang macam ni. Plus, Saya sorang-sorang sebab roomate saya balik so, rasa macam sedikit bebas kut. Boleh taip cerita dengan tenang dan selesa. Macam saya cakap saya akan cuba update selalu, tapi bila dah start lab mungkin saya bertambah-tambah busy. Weekdays pun setiap hari kelas saya start pukul 8 habis pukul 6 atau 7 kecuali jumaat. Tapi jumaat pun mungkin akan lewat juga sebab kelas ganti. So, weekend je yang saya ada. Untuk belajar plus berhibur macam tulis cerita ni. So, Most probably, Saya akan cuba update once a week.

Okay, lets move to main topic.

Sebenarnya, saya ingat nak tambah watak baru. Watak yang akan jadi pesaing Jae Young dalam A Song For You. Originally, saya nak buat Woo Min (cast: Shim Changmin) akan bersaing dengan Jae Young (cast: Kim Jae  Joong) untuk rebut cinta Hanah (cast: Moon Geun Young). Then, perkara tu akan membawa perpecahan pada Ultimate. Tapi, tiba-tiba baru-baru ni baru saya terperasan yang it is a bit like JYJ dengan Homin punya situation. Maksud saya perpecahan, bukan kisah cinta. So, saya rasa saya tak nak adapt masalah JYJ dengan HoMin dalam ni, saya nak create Ultimate yang bermasalah tapi punya masalah sendiri. Sebab kalau saya adapt masalah those five dalam ni, it will be obvious because Ultimate pun look up TVXQ as senior artis yang inspire them. So, saya akan wujudkan watak baru yang luar daripada Ultimate dan akan bersaing dengan Jae Young. Dan lagi satu, kalau macam ni, saya tak perlu buat watak Min Ji dan Hanah serba salah antara cinta dan kawan yang akan membuatkan persahabatan dia orang bermasalah. Sebab saya nak bina watak Min Ji sebagai seorang yang akan sentiasa berdiri sebelah Hanah. 

Jadi, watak baru tu mungkin saya akan guna park jung min. Thanks to Hananorisa sebab buat kan saya terlintas nama park jung min pagi-pagi. Kenapa park jung min? sebab saya kenal dia as penyanyi, tapi tak tau real character dia. this way, senang sikit saya nak bina watak antagonist. kalau tak saya akan terikut park jung min punya real personality. macam saya selalu hampir end up terikut jaejoong dan junsu punya real personality, bukan yang saya bayangkan untuk cerita ni. tapi walaupun watak jung min dan jae young tu rival, mungkin mereka cuma berebut je bukan lah jahat. 

Okay.

with love,
-Ayumiyoshida-

4 comments:

Hana Norisa said...

oh no..my park jung min....
pliz jgn buat dia jahat sgt ya...
i love park jung min....


=)

ayumiyoshida said...

haha. Insyaallah tak. kalau boleh nak buat cerita ni ending sia semua orang pun baik-baik je.

ohh, ini mesti peminat tegar SS501. hehe..

=)

Hana Norisa said...

btul2...ending biar semua orang baik2 je...

peminat tegar?
tak de lah tegar mana...just minat je...start minat ss501 ni lepas tgk BOF....hehehe...

ayumiyoshida said...

haha. mesti sebab kimhyunjoong kan? sama la kita. hehe